0 مورد   0 ریـال

حق انتخاب با کیست ؟

در هیاهوی بازار و کوچه پس کوچه های آن و از پشت شیشه فروشگاه ها هزاران نوع کالا با نام و نشان های متعدد اعم از  داخلی و خارجی خود نمایی می کنند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید

نظاره این همه طرح و رنگ ها ی متنوع و چشم نواز، پای هر بیننده ای را از پشت ویترین به داخل فروشگاه می کشاند.فروشنده از قیمت و مشخصات کالاهایش می گوید و اینکه کالاهای او بهترین در نوع خود می باشد. فروشنده فروشگاه مقابل نیز چنین می گوید و کالای خود را بهترین می داند .نقطه مشترک تمام کالا ها (به زعم فروشندگان ) بهترین بدون است، بدون  اینکه سوال و پرسشی از خریدار در خصوص انتظار و نیاز او از کالای مورد نطر بنمایند .

آیا خدمات پس از فروش گسترده نیز جز لاینفک تمامی کالا ها میباشد ؟

·         به راستی تمام کالا ها بهترینند ؟

·         به راستی خدمات و ضمانت به خریداران به بهترین شکل انجام میشود؟

·         به راستی کالاهای وارد شده به بازار مطابق با سلیقه خریدار میباشد ؟

·         به راستی کالاهای عرضه شده در بازار مطابق با بودجه و درآمد خریداران می باشد ؟

·         براستی حق انتخاب با کیست ؟

  

در حال حاضر این شرکت دارای بیش از 200 مرکز خدمات پس از فروش در سطح کشور می باشد که در امر خدمات رسانی مشغول فعالیت می باشند.

جهت ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت ایده آل و دریافت قطعات اصلی، با شماره های 88717280-021 و 88718789-021 تماس بگیرید.


www.idealnegar.ir

 

ایمیل شما برای عضویت در خبرنامه